ramonun_annesi Tugce96kk ben şuan 32 görünüyorum burdaki ultrasona göre ve erken doğum başlamış ilaçlarla durduruyolar şuan doğumu ama on gün önce açılmam 2 cm di şuan 4 cm olmuş n’olacak bakalim rabbim yardımcımız olsun 🤲
eylulicten Ustte kalsin diye yaziyorum 🌺 biz 37 oluycaz ama o haftalarda bende erken dogum diye tedirgin oluyordum
Tugce96kk eylulicten Benımde bebeğim önden gıdıyor o yüzden bende de olur mu acaba diyorum yarın Nst var
Tugce96kk ramonun_annesi Allah yardımcın olsun ınşallah zamanı gelince yaparsın doğumunu sağlıkla gelsin 🌸
kuzeymomsss Tugce96kk 100e vuran doğum sancılarım vardı serum ile durdurdular. Açılmam da vardı durduramasaydılar doğum olurdu