Hicran2181 Bir kaç saat önce başladı kahverengi kanamam doktor açılma olmadığını kalp atışlarını gösterdi riski var dedi sadece 13 haftalığım böyle başına gelen var mı düzeldi mi
Turas2519 Hicran2181 benim gebelik baslangıcından itibaren nerdeyse 2 aya yakın olmustu. Ama rahim kapalı kese yeri güzeldi. Doktor endişelenecek bişey yok dedi. Kan uyusmazlıgı vardı ve 8. Haftada iğne oldum. Bazen vücut eski kanı da böyle parca parca atarmış. Kanama rengi kırmızı olmadıgı sürece korkmayın
2prensesannesiiii Hicran2181 benim 6+1 de oldu progestan içiyordum günde 2 kez 3 e çıkardı dr 2 dir gidiyorum küçülmüştü en son gittiğimde dr geçiyor yavaş yavaş dedi dinlenin bol bol 🙏🏻 8+5 olduk sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏🏻
Honeymom17 Bende de oldu kahverengi degil kipkirmiziydi,progestan ve igne vermedilermi canim ayni haftadayiz
Hicran2181 Honeymom17 progestan verdi aslında yatış verdi ama Küçük bebeğime bakacak kimse yoktu o yüzden istemedim o zaman evde dinlen mutlaka dedi
Burdem Hicran2181 9 haftalikken olmustu bana da aralıklı bir kaç gu geldi doktoruma gittim progestan verdi geçti ağır kaldırma yat dinlen demişti bana sende öyle yap şu an 17 haftalığım bana kıpkırmızı kan olmadığı sürece korkma demişti