Kubra_6 Kızlar bugün bebişimizi gördük çok şükür 26+0 ama dirseğiyle yanağını kapatıp durdu 😂😂😂 1 ay nasıl geçecek 😍 
Lagouttedeau Kubra_6 bir ay beklemeyip 2 hafta sonra da gidebilirsin. Ben oyle yapiyorum o bile gecmiyor. Hatta doktora utanmasam her hafta gelicem dedim :)) insan özlüyor
Kubra_6 Lagouttedeau maşallah canım benimmmm nasıl güzel duygular öyle ya 😍😍 Allahım olmayanlara da nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın