Nupelda Dün kontrol için hastaneye geldim nstde bebek hareketli olmasına rağmen uyuyor dediler ve yatışım yapıldı aynı durumu yaşayan oldu mu ...?
Tgbabsra Nupelda benim de bugün hareketsiz çıktı yatış verilmedi Bebek bu uyuyor oynuyor kaç haftalıksınız ?
eminergunn Bnmde hareket etmemişti ya aç ya uyuyor dedi doktor tatlı yiyip meyve suyu içtim tekrar girdim nstye bir kaç hareket etti çıktım yani bebek gün içinde belli aralıklarla hareket ediyor genellikle zaten uyuyoranlamıyorumneden böyle yapıyorlar uyanık ve hareketli anı yakalamak kolay değil o yüzden nst öncesi tatlı bireyler yemeli sanırsam
Minikpopo eminergunn Setenay kaç haftalıksnız kızlar benim de bebeğim bugün hareketsiz yani çok minik hareketler var normalde asla bırakmaz rahat oturayım ama bugün bi ilginçlik var 😞
Setenay Bende dün nst ye girdim. Uyuyordu. Kalktım bişeyler yedim hareketlendi diye yine Yattım nst için. Ve Yine uyudu bizim bıdık hanım :))) serum falan veriyorlarmış uyanması için. İstemedim. Normal yani uyuyup uyanması. Rahatsız etmelerini istemedim. 🤗
Bsk2101 Bi hareketlerini hissediyoruz ama doktorlar kalp atış düzeninden uyuyor mu uyanık mo onu anlıyorlar. Hastanede benden önde öyle olunca hemşireler başımda durdu sürekli karnımı dürtüklediler uyumasın diye nabzı 130 120 150 diye değişti durdu doktor da onu görmek istiyormuş anladığım kadarıyla sabit 130 larda ya da 140 larda çok inip çıkmadan kalınca hareket düzenini anlayamıyorlarmış. Yatış vermesi de serum verip yeniden nst ye bağlamak isteyeceği içindir.