Kızlar 14 Eylül adet tarihimdi ama olmadım test yaptım çıkmadı ve şuana kadar da henüz regl olmuş değilim test yaptım birkaç kere ama sonuç hep negatif. Acaba sadece kan testiyle hamileliğini öğrenenler var mı ? Belirtim falan da çok fazla yok ne yapacağımı şaşırdım açıkçası.