Kızlar kız bebek bekliyorum ama zerre belirti sancı yok güya erken gelir derlerdi ama bizim kız nazlı çıktı benimle aynı kaderi paylasanları görebilir miyim neler yapıyosunuz kolaylastırmak için son 7 gün var gününün dolmasına ama insan yinede sabırsızlanıyor🥰