Betusss25 41+0 deyim sancı veya ağrım yok.doktorum Çarşambaya kadar gelmezse yatış yaparız demişti.Yatiş yaptıktan sonra neler oluyo ? Suni sancı mı verilir ?
Hatice11111 Betusss25 evet suni sanci ile doğumu başlatırlar inşallah canım Allah sizi bir avazda kurtarsın insallah bebeğini sağ sağlim almayı nasip eder rabbim 🤲
Betusss25 sukrannn94 henüz doktor muayene etmedi bilmiyorum ama hareketlrrini baya aşağı da hissedebiliyorum
gkbyza Mirza03 kanala girmesi için bişey yapıyorlar mı acaba ? Benim de 39.haftadayım baş aşağı ama kanala değil bebeğim
sukrannn94 Betusss25 Bebek kanala inmediği için suni sancı başlatamıyorum dedi . Perşembe günü tekrar kontrole geldiğin zaman duruma göre yol izleyeceğim dedi . 40+0 haftalık olduk bugün itibariyle çünkü ?