Shylaa benimde son 20 gün hem ağliyorum , hem heyecanla bekliyorum ve cok korkmaya basladim. Bugün doktorumuza kontrolümüz vardi herseyi sordum. Doğumdan sonra kordon kaninin kesilmeden beklenmesini , sezeryan olursam kesiğimin çok büyük olup olmayacagıni. Cabuk ayaklanman icin kafasi kadar bir kesik olacak hatta cekip aldigimda kizacaksin dedi 🥴 Bebegim dönmediği icin böyle giderse sezeryan olacak. Cok degisik bir duygu insallah hayirlisiyla kucagimiza aliriz. Ama inaniyorum onun sesini nefesini duyduğumuzda unutacağiz herseyi 🥲 sağlikla gelsin tüm bebişler dünya’ya 🙏😇😇