Bende 38+3günlük sancı başladı bende önce âdet sancısı gibi sonra ağrı sonra hafif kanama geldimi belin başlar sancı yapmaya sanki âdet sancısı gibi hızlı hızlı artar bende geçen salı doğum yaptım😩😩😩 acilmadim beni mahvetti sancı bence şimdide egzersiz yap her an olur sancı ve Ağrı olunca insan yapamıyor benimde ilk gebelik Allah yardımcın olsun bende sen gibi gelmiyor dedim aniden de oluyor 😊😊😊bence hazırlık li ol