36+2 oldum hala bebeğin yüzünü tam anlamıyla göremedik ultrasonda sürekli kapatıyor koluyla ayağıyla falan.Dokrorum ekranda bi ayarlar yapiyor öyle bişey cikiyor ortaya anca yamuk yumuk😩 ne güzel goruyorum instada falan gezerken tam net sekilde bebek yüzleri kendi çocuğumu göremedim daha😑