Rabiaatik Haydi bakalim 21 hafta 2 gunlukler renkli ultrasyonunuzu yaptirdinizmi biz yarin gidiyoruz bizim oğlan daha hic yuzunu gostermedi gorurmuyuz sizce yarin dua edin🙏
1erkekkannesiiii Rabiaatik evet biz aldık cok cok güzel 😍😍 20. Haftada almıştık detaylı ultrasonda insallah gösterir yüzünü size 🫶
Rabiaatik 1erkekkannesiiii bende beklerim cnm kizlar cerkezkoyden bi kac kisi bulalim gurup kuralim biz kizimda burdan 5 kisiydik whatsap grubumuz vardii🤣hala gorusuruz