19+1 haftalık olduk çok şükür işe hala devam haliyle ne kadar zorlasada sabah trafiği vb.. ama gece başlayan bacak basen ağrısı uyuşmalarıyla bende uyku kalitesi diye bir şey kalmadı 3-4 saat uyursam uyuyorum sonrası sağa sola dönerek sabahı beklemekle geçiyor sizlerde durum nedir