Sonunda beklenen gün geldi.😊.Sabah spinal anestezi ile doğum yapacağım nasipse.2. doğumum ilki genel anestezi idi.Bu sefer korkuyorum.🤷♀️.Dogum sonrasında süt gelmesi , narkozun çabuk atılması, yeme içme önerileriniz nelerdir??
Şimdiden çok teşekkür ederim…🤗🤗