Morkelebek26 Suheda_18 71 bnada sanki çok hızlı geçiyor gibi geliyor sanırım doğumdan korktuğum için 🙈🙊
Mehber Suheda_18 bizimde son 14 38+0 hafta olduk buqun hayirlisi ile kucaqima almayi cok istiyorum sanki 10lar da kaldik hic ilerlemiyomus qibi qunler
Rukdef Suheda_18 ay inşallah nerede doğum yapacaksın şans belik aynı hastane olur koğuş arkadaşı oluruz 😂😂👼👼