Mryy01 Ben de Ocak’ta kürtaj olmuştum kese 7 haftalık ama bebek 6’da kalmıştı. Doktorum o ay asla önermedi zaten 1 regli geçti, Şubat’ta ben istemedim ama Mart’ta tutmuş ben de Nisan’da öğrenmiştim reglime 3 gün vardı ve şu an 27+1’iz isteyen herkese nasip olsun 🥰 yani toplam 3 ay geçti rahimin kendini toplaması için de en sağlıklı olan bu aslında çünkü kürtajdan hemen sonra hamile kalmak da tekrar düşüğe neden olabiliyomuş maalesef. Bu arada ilk gebelikte de kürtajdan sonra da ve ikinci gebeliğimin 4. ayına kadar DioFol kullanıyodum folikasit, onu hiç bırakmadım başka bişey yapmadım