Snnggll Gunay97 19 haftadayım doktor tahminde bulunmuştu daha önce ama bugün kesinleşti prensesim geliyor 😍 sağlıkla gelsin bütün yavrular 💕
Demtt Gunay97 14 haftada görendim gecen hafta gittim 17 hafta aynıydı kesin kız dediler 😇saglıkla gelsinler inşallah 🙏🏼
Gizem1_ Gunay97 19 hafta olmuşsunuz cinsiyeti söylemek için dogumumu bekliyor başka doktora gidebiliyorsaniz gidin 🥰🌼
Gunay97 HKiLiCeR yaa benimkinin cinsiyeti ne acaba🥹13 haftadan beri çatlıyorum demiyor hain doktor.sağlıkla kucağına al inşallah
Dmrbs18 Gunay97 14 haftamda net bir şekilde kız demişti ama ben yanılma olur diye bekledim yinede 😅😅 17 haftamda gittiğimde yine kız dedi net görüyorum dedi gösterdi hatta yanılma olsaydı pipisi cıkardı diye düşünüyorum 😅😅
mucizebebegimmm Gunay97 amin çok sağolun Allahım isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin ♥️
Lagouttedeau Gunay97 ben 12 haftallikken nipty testi ile ögrendim bir kizim olucagini. Su anda 18+3teyiz
Limonluek Lagouttedeau bende fetal dna yaptrdım sonuö bekliyorum, bir iki güne öğrenicez 12. Haftann içinde.
_Damlamumci_16 ikimelekannesi45 benımde bugun 13. Haftam ama doktor 1 ay sonra kontrole gel dedi😒 cinsiyetini çok merak ediyorum
Fadimegll321 Ya kızlar 15+2 deyiz sizin bebeklerin hareketlerini hissediyor musunuz ben nadir hissediyorum normal mi 2-3 günde bir falan cinsiyeti de öğrenemedik 12 haftalıktı gittiğimizde 1 ay sonra gel dedi haftaya hayırlısıyla inşallah 😇
Gunay97 Fadimegll321 19 haftadayım hala haraket etmedi benimki,15 hafta daha haraket etmiş zaman geçtikçe sıklaşacak haraketleri