iamnil123 canm ben adetime 1 hafta kala fln idrar testi yaptım, göğüslerimde felaket ağrı başlamıştı şüphelendim hamile olablir miyim diye ama negatif çıktı. Sonra adetimin olacağı gün tekrardan yaptım bu sefer pozitif çıktı. Şüphelenmekte haklıymışım hamileymişim. Adetim 1 gün gecikince de kan tahlili yaptırdım orada zaten çıktı hamile olduğum.şuan 7 haftalık