Pamuk1 Sizin de kaburganızda baskı oluyor mu, bir de yattığınızda boğazınız sıkılıyor gibi bir duygu?
zeynepikra_61 Pamuk1 Tam olarak şuan yaşıyorum rahatlamak için yattım sanki boğuluyorum kafam zonkluyor resmen havasız kalmış gibi 😁🤷🏻♀️ kaburgalarım artık Allah’a emanet bazen kırıldı sanıyorum 😩
Pamuk1 zeynepikra_61 yastık yükseltmek de fayda etmiyor. Bebiş doğmadan uykusuz gecelere başladık 😊😊 doğumdan sonra geçer herhalde az daha sabredelim bakalım. Senin kaç haftalık oldu?
zeynepikra_61 Pamuk1 36+1 💙 ay valla hiç bir günüm iyi geçmedi şimdi tek duam sağlıkla kucağıma almak 🤷🏻♀️🙏🏻 aynen uykusuz geceler çoktan başladı böyle de devam eder gibi 🤭 senin kaç haftalık ☺️
zeynepikra_61 Pamuk1 Vallahi sizin bitmiş gibi birşey ☺️ bizim hep erken doğum riskimiz vardı şimdide gelmicek gibi hissediyorum 😁🤭 kasılmalar sancılar devam ediyor bakalım görüş günümüz yarın neler duyacağız 🤷🏻♀️🙏🏻 Bende çok sabırsızim hemen gelsin istiyorum 😁
Pamuk1 Busbusu senin erken başlamış, demek ki herkeste olabiliyor. Bebiş büyüdükçe sığmıyor gibi geliyor, ondan baskılıyor sanırım. Uzun boylu bir arkadaşım yaşamamış, boyundan dolayı baskı olmamış demiş doktoru