DenizAk 6haftalık hamileyim ve ara ara kasık sancısı çekiyorum, adet agrısı gibi kızlar sence nedir bunun sebebi arkadaşlar fikri olan varmı???
ayaniz DenizAk o dönemler bende yasamıstım 3 ay boyunca her regl döneminde regl olcakmısım gibi agrıdı kasıklarım sonra gecti..
Selim_Alparslan 20. Haftaya kadar kasık ağrıların olur canım ben 17 haftalığım hala devam ediyor bebek büyüdüğü için ve rahim genişlediği için oluyormuş birde zayıfsan benim gibi 2 kat ağrıyor kendini zorlama ve lekelenme veya kanama olmadığı sürece korkma
DenizAk Selim_Alparslan zayıf değilim çok fazla kiloluda değilim orta halliceyim ama internetden arastırdıgımda agrı hiç eksilmiyosa doktara gidin diyor. Ama ara ara oluyorsa dedğiniz gibiymiş ama gerçekten adet agrısınon kopyası resmen :(
Selim_Alparslan DenizAk canım adet tarihine yaklaştıysan o zamanda ağrı yapıyor benim 2 gün sonra adet günüm o yüzden ağrım var ara ara , dinlenmene yatmana rağmen geçmiyorsa ve şiddetleniyorsa doktoruna haber ver o zaman
Selim_Alparslan DenizAk ve daha yeni hamilesin 1 aylıksın çok normal ağrıması bebek tutunmaya ve rahmin alışmaya çalışıyor benimde çok ağrıyordu o zamanlar yani önemli bir şey olduğunu sanmıyorum