Married19_Mommy23 Gece 23:00’da tam uyku moduna geciyorum başlıyor hareketlenmeye benim gibi olanlar varmı🥰 22+2’yiz💙 gündüzde 09:00’da🤭
Eldgrn Married19_Mommy23 bizimde öyle geceleri uyandığımda oluyor gündüzleri de kendini belli ediyor ama geceleri daha aktif gündüzleri aşağı tekmeliyor hareket ediyor essek gız 🥰🥰 22+6 olucaz birazdan
EmineDefneGokce Married19_Mommy23 gece uyutmuyor o derece 25. Hafta 😍 yani istesem uyurum da full onun hareketlerine konsantre oluyorum uyku kaçıyo😂😂şuan yazarken bile güm güm vuruyor . Doğunca neler olacak Allah bilir
Esrauysal Married19_Mommy23 ay evet bizde 22 haftalık olduk tam yatağa yatıyorum uyuyacağım ya başlıyor benimki Tepinmeye ama gün boyu olan haraketin den daha çok neredeyse yani 😂😂
Gulsengulsen Married19_Mommy23 gündüzleri uyur geceleri uyanırlarmış uygulamada yazıyordu bugün okudum p yğzden doğduktan spnra geceşeri çok k sık uyanırmış bebekler. Akşamları biimki de hareketini arttırıyor gündüz de ara sıra. Nadir oluyor.