CananDuru 40 haftaya kadar sknti yok doye biliyorum. Bende 35+5 oldum cuma gunu tahlilleri vermistim, dr normalde 36 dan once gun vermiyorum demisti bende hocam uzaktan geliyorum erken sira sansim olmuyor, randevuda cok zor 2 3 haftaya anca bulabiliyoruz bugun verseniz demistim 35+1 de tahlil sonuclari yetismedi bugüne kaldı, bugunde goturdum anestezi dr u onayi verdi, kadin dogum dru acilde nobetciymis yoktu, yarin tekrar gideceğim, günümü alacagim. Sende yarinki doktora rica et gerekli tahlilleri istesin sende hepsini alip kendi doktoruna gidersin tekrar, bide sey yap eger sehir hastanesi ise google xxxx sehir hastanesi doktor calisma prog yaz ordan doktoruna ulasabilirsin hangi gun ordaysa gidersin, yada acildeyse acile gidersin. Bizimkinde acil gözükmüyor ama suriye polk yaziyor, pazar gunleri mesai disi poliklinik aciyorlar m.d. polk yaziyor ordan bakarakta gidebilirsin. Allah yardimcin olsun cok zor hastane isleri.