12ulku40_ Emineeeeeee benim ilk transferinden 2 emriyo yerleşti 1 tane tuttu şimdi de öyle olur diye doktordan rıca ettik baya iki olsun diye😀
12ulku40_ Emineeeeeee betalarımız çok yakın bi an korktum. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah. Kimyasal olduğunu muanede mi anladınız
Emineeeeeee 12ulku40_ progestron iğne ve fitil birde rahim kalinlastiran hap günde 4 adet birde balık yağı demir vitamini felan siz gangi ilaçları kullaniyorsunuz
Emineeeeeee 12ulku40_ değerler düşünce anladım kuzum umarım senin ki düşmez dua edeceğim sağlıklı gebelik yaşanan için
12ulku40_ Emineeeeeee bizede dendi yasal değil diye tek konuluyomuş artık ama bizimki baya sıkıntılı diye ikiz istedik ısrarla
12ulku40_ Emineeeeeee çok teşekkür ederim allah razı olsun en kısa zamanda sanada nasip eder kolay sekilde inşallah 🤲