Burcusko Merhaba sevgili gebeler tam 38 haftalık hamileyim.Bugün çatı muayenesinde doktorum 3 cm açılmam olduğunu söyledi.Ilık duş aldım, squat yaptım henüz sancım yok.Başka ne yapabilirim ? Önerilerinizi bekliyorum.
Dogukoo Burcusko bebek kanala girdi mi peki bende dogurmak istiyorum artık Bu arada hurma avokado acılmaya yardımcı oluyormuş ben yiyorum deneyebilirsiniz günde 6 7 tane diyolar
NurM1 Burcusko bende açılmam varı duymak istiyorum 38+5 olucaz yarım saat sonra umarım gelen sancınızla açılma olur merdiven inip çıkabilirsiniz sağ sağlim kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
Hamaratpanda Burcusko Ben sezeryan yaptım bilmiyorum o yüzden. Ama forumda normal doğum yapan anneler “activating labor” egzersizlerini öneriyorlar. Kimi okusam bunu yaptıktan sonra doğurmuş. 🙂
Burcusko Henüz kanalda değil, şekerim sınırda olduğu için çok fazla kuru meyve de olsa yiyemiyorum🥺Dogukoo
Burcusko İnşallah siz de istediğiniz haberi duyarsınız 😇yarın da merdiven inip çıkmayı deneyeyim😊NurM1
Ceydabm Aselsmoms ilişki son anlarda sıkıntı olmuyor mu?bilmediğim için soruyorum.kanal açılmış oluyor hani o yüzden
Aselsmoms Burcusko sen yapmaya devam et canım inşaAllah sağlıkla alırsın kucağına bir avazda doğurursun inşaAllah 🤲🤗
Ceydabm Yavaş yavaş çömelip doğrulun bi yerden destek alarak. Sıcak su,merdiven çıkmak,yürümek artı olur. Sağlıklı,kolay doğumlar dilerim💜
Eymencan47 Burcusko hurma ye sonra sıcak suya otur merdiven çık cinsel ilişkide açılmayı tetikliyor şimdilik aklıma bunlar geldi 😇