Kızlar nasilsiniz?Bu 2ci gebeligim ilk bebegimi 4 aylik kaybetdim o gebeligimde karnim neredeyse yokduu.Simdi hamileyim 9 haftalik karnim cikiyor yaa sertde degil yumusak kilomu aldim diyorum tartiya cikiyorum yok kilo aynii ama gobek cikmiss bir gun iki gun gazdir felandir siskinlikdir dedim ı ıı gecmedii pantolon degisdim 2 tane dugmelerini sıkarak kapatdim🤦Normalmi bu haftada gobeyin cikmasi?🤦Fazlada degil ama dumduz karnim var hicbir pantolonum sıkmazdı simdi resmen gobegine cizgi dusuyor pantolon giyinince🤦😂Gecen gebeligimden gazi ayirt ede biliyorum gaz degill 9+6 günlügüm yani nerdeyse 10 hafta ve gobek cikmasini pek anlamadimm gecen geveligimde 14 haftamda cikti