Kagan_pasa2 Kizlar hîç mi belirti olmuyor. Kasik agrisi bebegi çok çok asagida olan gibi gibi. Ben de bunlar var ve sizin aksinize dogurmak istemiyorum sezeryan gunune kadar.
Nadiye LaleSnmez bana da aynı sorular geliyor sürekli 😄 insan psikolojık olarak artık bunalıma giriyor doğurayım artık diye. Acaba ondan mı doğuramıyoruz kız 😂
Goncagp Suzbat_92 of of ben de aynıyım senle hiçbi belirtimiz de Yok artık sinirlerim iyice bozuluyor 39+3 yetmez mi diyorum valla bu nedir kardeş ya