Mizginyvz 1erkekkannesiiii Saol canım ama benim ağrım kusmam mide bulantım yok inşallah hep böyle devam eder
Gny18 Mizginyvz gözünüz aydın. Daha çok erken sürekli acıkmanız doymamanız tamamen psikolojik. Kendinizi böyle şartlandırırsanız hamileliğinizi çok fazla kilo alarak tamamlarsınız. Acilen şeker testi yaptırmanızı ve bol bol su tüketmenizi öneriyorum.
MayisR Ben de hamileliğimi 3+4’te öğrenmiştim kahverengi akıntım olduğu için. Bu kadar erken öğrenilebiliyor ancak hormonlar bu kadar hızlı etki eder mi bilemiyorum. Zaten ilk 3 ay yiyip içilen hiçbir şey direkt olarak bebeğe gitmiyor