36+1 im bugün çatı muaeyenesi oldum açılmam yok ve nts de iki kez sancım çıktı sadece bebek devamında uyudu doktor birşey demedi ama 3-4 saattir sol bacağım ağrıyor ve bebeğin hareketleri çok fazla nedense hiç durmuyor kasığımda da arada batma oluyor. Belirti olabilir mi bunlar?