Yasemin__ -Bal123- bende bu hafta gidicem çarşamba günü tam 6 haftalık oluyo bebeğim kalp atışını duyar mıyım sizce çok heyecanlıyım sabırsizim belki geç döllenmeyse duymam dedim herkesin değişik oluyo galiba kalp atışını duyma zamanı
Ummuhnm 7+3te duydum bende erkenden gitmek istemedim allahım hepimizin kucağına aldırsın evlatlarımızı 😊🤲🏻❤️
-Bal123- Yasemin__ bide kiloya bağlı canım zayıf insanda daha net belli oluyor bende biraz kilo var o yüzden zor duyuldu