Ales18 ilk doğumumda sadece eşim kaldı, sezaryen olmak zorunda kaldım, doğuma girmedi ama sonrasında çektiğim acılarda yanımdaydı kızımın altını o temizledi , beni serumla wc ye götürdü getirdi. Hep yanımdaydı her an. Bu yanımda oluşu çektiğim acıları görmesi bana karşı merhamet ve sevgi duygularını da artırdı. Zaten ben de başkasıyla yapamazdım.