Mine337 Haftaya girdim doktor bebeğin başının 1 hafta önde karın cevresinin 2 hafta geride olduğunu söyledi sizce normal mi
Babymango Mine337 bende de 1 hafta var gerilik 35+4 teyim. Doktorum önemli olan artış olması diyor. 2 hafta normal kabul ediliyor bildiğim kadarıyla