Nurayaksan kontrol dışındada doğum başlayabilir,eğer sancılarınız aralıklıysa ve belinizden kasıklarınıza doğru vuruyorsa doğum belirtisidir.Benim ikinci doğumumda ilk sancılarım başladı hastaneye yattım ama su kesem hala patlamamıştı,doktor sonra patlattı.