Cucuuu 15+2 deyiz ancak henüz parmaklarını göremiyorum dedi doktorum. Normalde el parmaklarının oluşması gerekiyordu görmem lazımdı ama gözükmüyor dedi. Aynı durumu yaşayan var mı acaba? Biraz endişeliyim bu konuda.
SimgeTuna Cucuuu başka doktora da muayene ol istersen ultrason kaynaklı olabilir belki cihazı yeni mi?
Bybrs Cucuuu yumruk yapmış olabilir belki sakin ol başka doktora git canım iyidir annesi o sen iyi düşün