Eslim02 Merhaba Dün akşamdan beri çok akıntım var ve rahim ağrısı çekiyorum kalkamıyorum yerimden normalmi bu durum araştırmalarıma göre rahim büyüdüğü içinmiş normalmi bu durum
Greeneyes1997 Eslim02 akıntı olması normal hamilelikte akıntı olur ama rahim ağrısını bilmiyorum kuzum
Assdf Eslim02 20+4 haftalığım bende benimde çok akıntım var bir de sağ kasıgımda ağrı var ama doktora söylediğimde korkma normal dedi yani bu haftalar da normalmiş sanırım dinlen çok yorulma dedi
Udu Assdf bende 20+2 deyim bi agrı gibi ağırlık gibi bi his var yuruduğumde sanki rahmin sallanıyormuş gibi hissediyorum
Assdf Udu ya benim resmen batıyor sağ kasıgıma bir şey yani böyle pijama falan giyerken ayağımı kaldırınca resmen sızlıyor yorulunca daha çok oluyor dinlenince geçiyor mesela
dthealthy Assdf benim ilk gebeliğimde doktorum proluton iğne vurduruyordu 1ay geçiyordu sonra tekrar başlıyordu🙈