Fatii o kadar cok çektimki hemoroid ve makat çatlağından postun adını görünce bile girmek istemedim 2 gebelik geçirdim ilki normldi doğumda canlandı neyse ilaçla biraz söndürdüm 7 sene sonra ikinci doğumumu sezeryanla yaptım ve kabızlıkdn dolayı o yaşadığım hemoroid illeti tejrar ve cok feci canlandı 1 haftada 4 kilo verdim gecem gündzüm perişn oldu düşün normal doğurdum böyle acılar çekmedim eşimin zoruyla ameliyat oldum ameliyatdan gözümü açtım ve kuş gibi bütün acılarım gitti şimdi 3. Bebeğimi bekliyorum tekrarlar diye aklım cıkıyo allah yardımcın olsun cok zor bişe