hulyadem-01 Spinal 💙 Kişiden kişiye değişiyor tabi ki ama çok memmun kaldım,hiçbir şikayetim olmadı. O ana şahit olmak çok farklı bir duygu. Hiçbir şey umrunuzda olmuyor bir kaç dakika sonra kavuşacağınız için. 🙏🏼 2 ay oldu doğum yapalı, bel ağrısı baş ağrısı falan olmadı. 2. gün ayaklandım görenler şaşırdı. 1 haftada falan yanma sızı geçmişti tamamen. 🌸