yagmurefe Dolgun düşmüştü şuan çok fazla ağrı yapıyor kendi doktoruma gidip skrwcagim ilk sanırım dolgu olmasi gerek yalturan oldumu hamilelikte doktorunuz izin verdimi bide çok ağrım var ne iyi gelir
HilSin yagmurefe ben de aynı sikayetten gittim kanal tedavisi ve dolgu yapıldı. 20+2 haftadaydim. Drum bir sikinti olmayacağını söylemişti zaten. Etrafımda da yaptıranlar var. Drunuza danışıp yaptırabilirsiniz.
Kubrayildizaslan yagmurefe 2. Trimester dönemindeysen gidebilirsin 1. Ve 3. Trimesterda yapmıyorlar hiçbir şey.