EsenPelin Sabah parmağıma yüzük takamıyorum ama 11 12 gıbı öğle düzeliyor yüzük takıyorum ne zaman bıraktınız yüzük takmayı 25 haftalıgım
HafizeAh EsenPelin 12.haftada bıraktım ben alyansımı çekmeceye şimdi 22. haftadayim eşimin alyansı bile olmuyo bende zorlamıyom takayım diye 😁🙈🙈
Dua EsenPelin 28 gibi bıraktım sanırım şimdi 38 deyim çok daha fazla şişiyor sabahları kapatamıyorum ellerimi 😳
Aysehatun EsenPelin takma artik canim hic bir yuzuk zaten cunku birden siser cikarmak mazallah cok zor olur ki sismeye meyilli vucudun galiba,benimde ellerim ayaklarim 6.aydan beri sisiyor herseye bakildi bisey cikmadi genetik birazda annemde de varmis
BusraSY EsenPelin 35 haftalığım yaklaşık 10 gündür sabah kalktığımda ellerim çok şiş oluyor ve daha yeni bırakıyorum yüzük takmayı..