Tüm kan tahlileri yapıldı, herhangi bir sorun çıkmadı. Öncesinde folik asitte kullandım. Yumurtlama günlerini takip ediyorum, kan tahlilleri değerler de gebelik planlamaya çok uygun denildi ama bir süredir hep negatif sonuç çıkıyor sizde böyle süreç yaşadınız mı? Bu düşünceyle yola çıkıldığında sanırım beklenti oluyor, beklentiden çıkıp akışa bırakmak mı daha doğru? Umarım kısa bir süre sonra bu yazıyı pozitifle taçlandırabiliriz 🫶🏻