Kızlar çok üzgünüm adet oldum maalesef aslında 1 -2 gün erken oldu Dr um geçen ay adetin ilk günü ara randevunu yapalım yumurtalarına bakalım ddi bu süreç nasıl olacak şimdi kaçıncı gün çağırır beni ya da kaç defa gidicem kontrole nasıl gelişecek bu süreç bilgilerinize ihtiyacım var