Bedia1_ 39+2 günlük olduk ama bu sabah uyandığımda karnımın küçüldüğünü farkettim bebeğin hareketleri bugun yerinde ara ara hafif kasılmalar hissediyorum karnımın küçülmesi normalmi?
123mirza Bedia1_ canım benimde öyle bende 38+4 um yarın itibariyle sanki benimde göbeğim küçüldü gibi hissediyorum inşallah hayırlısı olur benimkininde hareketleri böyle bazen güçlü bazen güçsüz güçsüz böyle kelebek gibi kaymalar yapıyor falan oğlum anlamadım 😃😃🤤🤤😏
Deletedmom_31 Ben de 38’deyim, küçüldü ve rahat nefes alıyorum diye kanala girdi sandım girmemiş. Anlamadım hiç