Cnnyldz Merhaba kızlar 31+1 haftalık oldum cok şükür. Bugün son eksiklerimi aldım, Bu hafta bebeğin kıyafetlerini yıkamayı düşünüyorum.. sizler kaçıncı haftada başlamıştınız cok mu geç kaldım
egkoz Cnnyldz geç kalmış değilsiniz ama bir an önce halledin kurtulun sonra insanın hem gözünde büyüyor hem elini kolunu kaldıracak hali olmuyor 🥹