Betl6402 Kızlar şimdi fark ettim göbek deligimin içinde kıl çıkmış saç gibi tutam şeklinde ilk defa gördüm böyle birşey olan var mi?
yaseminerddlms Betl6402 canım benim doğuştan vardı genel cerraha gitmiştim kordondan kalma mğdahale etme elleme demişti yaklaşık 2 3ay önce duşa girdiğimde yumuşayıp kendi düşmüştü kılda yapmıştı. Bence sende bir genel cerraha git bendeki gibi bir şey olabilir.
Ozy Betl6402 Benim göbek deligimin icinden degilde göbek deligimin hemen altinla siyah killar cikiyor 😩
nurucararslan Hamilelikten dolayı çıkıyor canım normal bende de az çok var oluşuyor ama Doğumdan sonra dökülüyor
_RainBow Betl6402 enteresan bu gebelik gerçekten 😓 benimde öle heryerim kıllandı afedersin kendimi çok kötü hissediyorum böle saç gibi uzuyorlar birde töbe yarabbim inş dökülüypdur sanki kıl tüyüm azmış gibi bidemdaha fenaları çıktı
Betl6402 yaseminerddlms acaba benimkide kordondan mi oluşuyor bilmiyorum ki ama sabah fark ettim ve cok acayibime gitti internettede birsey bulamadim buna dair
Betl6402 _RainBow ben ilk defa böyle birşeyle karşılaştım 😥dedigin gibi çok değişik bir gebelik gerçekten böyle birşeyle ilk defa karsilasti
Betl6402 Devran canım özel hastaneye gidiyorum normal aylık kontrole 10 gün içinde birkere daha şansım oluyor onun için gidiyorum
Devran Betl6402 ben de özele gidiyorum zaten sen kayıt açtırınca 10 gün kontrol süreci içindesin ama ikinci gittiğinde doktora ne diyosun 😊
Purple Benmde hamilelkten kucuk tuyler cikmaya basladi badem yagi suruyorum oyuzden dyorlar doktra sormadm bilmiyorum
Betl6402 Devran canım doktorum genellikle tekrar gelmemi söylüyor tahlil falan veriyor yada detaylı ultrason için cagiriyor