Bende 6 da gitmiştim kese var bebek yok dedi boş gebelik olduğuna inanmıştım internete her baktığımda öyle diyordu ama 1 hafta sonra bebeği gördük kalp atışını duyduk inşallah sizinde öyle olur. Doktor bana bu bir süreç önce kese oluşur sonra bebek görünür bekleyip göreceğiz demişti kürtaj falan demedi hiç