ballibocek Seda2701 bana no sushi demişlerdi uzun süre :))) o yüzden ehhe tüp bebek döneminde yemiştim açıkçası :)) ama ufak mufak problem olmaz diye düşünsem de bu düşünce, bilimsel dayanağım yok :)) yememek lazım.. dikkat edersiniz sonrasında..