Ben bugün gittim 27 cm 760 gr Sizde durumlar nasıl ?
kahvekokusu_ aynıyız :)
Bende 24+2 yim Kasım in ilk haftası randevum şeker testi yaptırdınız mi acaba
Ayseelaa yaptırmadım , tetanoz aşısını da olmadım . Bakalım hayırlısı .