Hilalasena Kızlar 30+3 teyiz nişan tarzı kanama gelince en yakın hataaneye acile gittim kuyruk sokumum da batma ve gaz sancısı gibi sancılarım vardı nst de sancım çok çıktı ve bebişin kalp atışları zayıftı. Acil sezeryana alınıcam kendi doktorumun yanına gidiyoruz dhaa çok küçüğüz lütfen dua edin 🙏
Yagmurrr98 Hilalasena Yaşayacak haftada korkma Allah’ın izniyle biraz kuvezde kalıp kucağına alırsın Allah’ım korusun tüm bebekleri
EAK Hilalasena Sağlıkla kavuşun inşallah canım belki kalp atışları düzene girerse almazlar suyun gelene kadar bekletirler hakkınızda hayırlısı olsun Sağlıklı haberlerini bekliyorum 🙏🏼
Hilalasena senanurkesmen EAK Bkarabudak cd2808 dnzl_2_0 Yagmurrr98 Doğduk kızlar çok teşekkür ederim dualarınız içiin. Eşi bebekten ayrılmış o yüzden acilen alındık doğuma. Çok şükür iyiyiz yoğun bakımda şuan ama doktorlarımız çok iyi kilosu için kalıcak dedi en yakın zamanda çıkcaz inşallah 🙏
dnzl_2_0 Bende 30 haftalığım kendim gibi hissettim Allahım yardımcın olsun kardeşim sağ salim kavuşun sağlıkla gelsin
cd2808 İyi şeyler düşün canım, iyi olucak herşey, Allah’ım sağlıkla sizi birbirinize kavuştursun inşallah
Seyma0323 Canım hayırlı olsun🥰🥰🥰 Hiç canını sıkma benim kardeşimde ayni hafta doğdu ve onunda kilosudl fena değildi 2 haftada çıkmıştı
Seyma0323 Hilalasena 1 2 hafta fazla olsa gene canını sıkma yeterki sağlıklı olsun çünkü onlar ufak oldukları için daha hassaslar🥰 Sizde o sırada prematur bebekler ile ilgili bilgiler edinirsiniz