Kbrahsyn06 Kızlar etlik şehir hastanesi gebelik polikinligine giden varmı nasıl sistem randevu almadan gidiliyormu
ozlemgms Kbrahsyn06 evet canım sabah erken gidersen 8 gibi falan..8.30 gibi randevusuz hastalar içinde sıra veriyorlar bugün sonuç için gittim yarım saat bekledim hemen sıra verip doktora yönlendirdiler randevulu daha rahat oluyor ama randevusuz da alıyorlar
Yaren_ Randevusuz hastalara saat 1 den sonra sıra veriliyor şimdilik böyleymiş ama bir süre sonra randevusuz kimseyi almayacaklarmış bana öyle demişlerdi.
ozlemgms Kbrahsyn06 Şu ana kadar hep farklı doktorlara girdim hepside güzel ilgilendi Oya Aldemir, Sezin Ertürk, Serap Sucu,Ramazan Bey hepside ilgiliydi gerçekten…