GE-20 Kızlar merhaba sivilce sorunu yaşayan oldu acaba? Reglimede az kaldı umutsuzluk istemiyorum sizinde hamile olduğunuzu öğrendiğinizde sivilceniz varmıydı
ebrarmom08 GE-20 vardı halada var bütün adet belirtilerim vardı hatta doktor adet olunca gel dedi diye test yapmadan soğan suyu içtim söksün diye hamileymişim Allah’tan çok şükür bebişe bişi olmadı
elayaz_ Benim oldu normalde adet öncesi olurdu zaten ama tek tük belirli yerlerde çıkardı şimdi boynum alnım küçük küçük sivilce doldu