Kizlar herkese iyi aksamlar bugün doktora gittim (özel klinik). Adet duzensizligi vardi bu ay da 12 13 gunlukbir gecikmem var. Ilk gün 0.10 cikti beta negatifti bir daha test yapmadim uzerimden 11 gün geçti. Neyse bugün doktora gittim iste alttan muayene etti ve polikistik görünümün azaldığını söyledi. Ne kadar mutlu oldum bir bilseniz. Sağlık ocagindan betaya bktir ne olur ne olmaz dedi ve tarlusal yazdi gebelik yoksa kullan dedi.