Ben başta Ayşe kavasoğluna gittim bilgili geldi ama soğuk herhangi bir bilgi vermiyo bebekle alakalı ultrasona bakarken, bebek ultrason görüntüsü bile vermiyor yani ben memnun kalmadım 2,5 ay gittim ama daha sonra burda yorumlara dayanarak son kontrolüm de Zeynep elmalıya gittim gayet iyi ben sormadan bebek hakkında ve suyum vs hakkında detaylı bilgiler verdi sorduklarımı sabırla ve detaylıca cevapladı ben memnun kaldım.